Senin, 11 Agustus 2014

Ayah Ancam Menceraikan Ibu Bila Aku Menolak Berhubungan Intim Dengannya

Selasa, 24 September 2013
 
(C) ShutterStock
 
NA (22) menjadi mangsa pelecehan oleh ayah tirinya sendiri selama 7 tahun ladies. Sejak gadis ini masih remaja hingga kini menjelma menjadi seorang wanita, NA mengalami pelecehan seksual oleh ayah tirinya. Ayah tirinya mengancam NA bila tidak mau menuruti nafsunya itu.

"Ayah mengancam akan menceraikan ibu bila aku tak mau berhubungan intim dengannya. Aku tak mau Ibu menjadi janda lagi," ujar NA sambil menangis. 7 tahun dirinya hidup dalam bayang-bayang gelap pelecehan seksual tanpa satu orang pun yang tahu. Hingga pada suatu hari, NA menceritakan perbuatan jahat ayah tirinya, SH (52) pada ayah kandungnya.

Ayah kandung NA marah mengetahui puterinya dilecehkan dengan kejam selama bertahun-tahun. Akhirnya SH yang berkerja sebagai Satpam itu membuat  laporan polis. NA menangis dan meminta maaf pada ibunya kerana tidak pernah menceritakan beban berat yang ditanggungnya bertahun-tahun ini.

"Ibu menangis mengetahui keadaanku. Ibu memutuskan untuk bercerai, maaf Bu," ujar NA lagi. Namun semua ini bukanlah salah gadis berusia 22 tahun ini. Ayah tirinya berdalih bahawa keperluan biologisnya tidak dipenuhi oleh ibunda NA. Kerana itulah dia melampiaskan nafsunya pada anak tirinya.

Kini kejadian buruk ini telah berakhir, namun luka yang dirasakan NA tidak akan boleh sembuh begitu saja. 7 tahun NA dipaksa berhubungan intim oleh ayah tirinya sendiri, hingga NA ketakutan setengah mati. Sungguh tega sekali ya ladies, seorang ayah melakukan hal seperti ini pada seorang puteri yang seharusnya dia lindungi.

Sumber:Vemale.com

Tidak ada komentar:

Posting Komentar